Termék jellemzői
Igényeljen fedezet nélküli hitelt e termékünk segítségével, új kezdő cégek számára nem igényelhető, legalább 1 lezárt üzleti évvel kell rendelkeznie.
Hitelhez szükséges dokumentumok:
- NAV által kiállított 30 napnál nem régebbi adóigazolás eredeti példány, amely tanúsítja azt, hogy a Vállalkozásnak nincs lejárt adótartozása és az adózó kérelmére tartalmazza továbbá a társasági adóbevallás vagy EVA bevallás üzletszabályzat melléklete szerinti adatait.
- A nyilatkozatot és az igénylési lapot aláíró személy (ek) személyi azonosító okiratai, adókártyája;
- Utolsó egységes szerkezetbe foglalt társasági szerződés, alapító okirat;
- El nem bírált cégbírósági kérelmek és a kapcsolódó dokumentumok:
- Meghosszabbítás/ keretcsökkentés, ill. futamidő végén történő keretemelés esetén befogadható az igénylés el nem bírált cégbírósági kérelemmel, kivéve, ha változásbejegyzés tulajdonosváltozással kapcsolatos (ez esetben meg kell várni a változás elbírálását és hatálybalépését - ezen feltétel alól indokolt esetben a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. és a Bank együttesen felmentést adhat). Kizárt igénylés befogadása abban az esetben, ha a változás vezető tisztségviselői, ügyvezetői posztjával kapcsolatos;
- Új vagy ismételt igénylés ill. futamidő közbeni keretemelés esetén nem fogadható be igénylés el nem bírált cégbírósági kérelemmel.
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat, ami kedvezményesen beszerezhető a Regisztráló Irodában (mindenképpen szükség van az Iroda által lehívott IM online cégkivonat csatolására is, tehát költségtakarékossági okokból csak az irodában beszerezni ezt a dokumentumot),
- illetve 6 hónapon belüli változás esetén az erre vonatkozó végzés;
- A nyilatkozatot és az igénylési lapot aláíró személy(ek) aláírási címpéldány(ai);
- A legutóbbi teljes hónapra vonatkozó pénzforgalmi bankszámlakivonat (30 napnál nem régebbi);
- Az utolsó lezárt év számviteli törvény szerinti pénzügyi beszámolója ( mérleg, eredmény kimutatás, vagy eredmény levezetés, kieg. melléklet illetve amennyiben előírás, a könyvvizsgálói jelentés)- ( kivéve jogi személyiséggel nem rendelkező bevételi nyilvántartást vezető EVAS vállalkozások);
- Az utolsó lezárt év számviteli törvény szerinti beszámolóját alátámasztó főkönyvi kivonat, EVAS vállalkozások esetén az EVA bevallás a 2 utolsó lezárt üzleti évről;
- Tárgy negyedév főkönyvi kivonata (kivéve jogi személyiséggel nem rendelkező bevételi nyilvántartást vezető EVAS vállalkozások);
- Érdekvédelmi, vagy társult szervezeti tagság esetén a szervezet igazolása, mely tanúsítja, hogy a vállalkozási a szervezet tagja és nincs tagdíj hátraléka;
- Magánszemély készfizető kezes(ek) személyi azonosító okiratai, adókártyája;
- 6 - 10 millió Ft összegû hitelkeret igénylése esetén minimum az igényelt hitelkeret háromszoros, 11 - 25 millió Ft-os Széchenyi kártya igénylése esetén pedig az igényelt hitelkeret ötszörös összegére vonatkozó, előző 12 havi számlaforgalom igazolás (ha nem a számlavezető bankhoz kerül benyújtásra a Széchenyi kártyaigénylési lap);
- Ingatlanfedezettel jóváhagyott 11 - 25 millió Ft közötti meghosszabbítási vagy keretmódosítási kérlelem benyújtásakor tulajdoni lap beadása is szükséges;
- Amennyiben az ügylet kezese a kapcsolt vállalkozás tulajdonosai közül kerül ki, a kapcsolt vállalkozás cégkivonata, ami kedvezményesen beszerezhető a Regisztráló Irodában (mindenképpen szükség van az Iroda által lehívott IM online cégkivonat csatolására is, tehát költségtakarékossági okokból csak az irodában beszerezni ezt a dokumentumot);
- Osztatlan közös tulajdonú ingatlan igénylőlapon való feltüntetése esetén földhivatal által érkeztetett adásvételi szerződés.